Neobux Nedir?

5 Kasım 2013 Salı
neobux ptc
Neobux Welcome
Nebux Nedir?
Neobux.com yabancı siteler içerisinde 2008 yılından bu yana paypal,payza cüzdanlarımıza anında ödeme yapan  güvenilir PTC ( Paid To Click ) Sitesidir.Sistemin çalışma prensibi reklam tıklama ve online açılan reklamları izleme üzerine kurulu.Kısaca reklam tıklayarak para kazanma diyebiliriz :) Farklı kazanç yollarının da bulunduğu neobux özellikle offers minijobs bölümünde bulununan taskslarla daha çok para kazanmamızı sağlayarak ptc siteleri içinde bir devrim yapmıştır.
Neobuxhocam Neobux Kullanımı  Resimli Anlatımları-Neobux.com
Bloğumda anlattığım, neobux Türkçe resimli anlatım yazılarımın ve tasks resimli anlatım yazılarımın anında otomatik olarak mailinize gelmesini isterseniz E-Posta Aboneliği ile neobuxhocam yazılarıma abone olabilirsiniz.E-Posta Aboneliği için tıklayınız!
(Mailinize gelen aktivasyon mailine gereksiz/spam postalarınıza bakmayı ve aktifleştirmeyi unutmayın.Mailinize sadece neobuxhocam da yayınladığım yazılar otomatik olarak anında 1 kere gelir)
Task anlatımlarımdan ve diğer neobux resimli antımlardan haberdar olmak için sağ menüde bulunan
Bloğumu Takip Et bölümünden google hesabınızla takip edebilir,neobux hocam facebook sayfamı beğenebilir,neobux hocam google sayfama katılabilir,neobux hocam twitter hesabımı takip edebilirsiniz.
Herkese kolay gelsin arkadaşlar :) Bol şanslar :A Bol kazançlar dilerim $4

Aklınız mı karıştı?
Bloğuma yorum yazmaya ve soru sormaya lütfen çekinmeyin,yorum yazarken google hesaplarınızı kullanabilirsiniz veya AD/URL seçerek neobux kullanıcı adınızı yazarak yorum yaparsanız sevinirim böylece kime cevap verdiğimi daha net takip edebilirim....
Yorum ve cevapları takip etmek, haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir'seçmeyi unutmayınız!

:(

:)

;)

:D

:P

:A

:S

$4

:@

:O

:L

:E


:G

:B

:T

:C

:K

:V

:X

:Z

:U

:Y

:N
Kapat [x]




"Neobux Nedir?" için 10 Yorum Yaz-Oku:

  1. Neobux kullanıcısıyım. Kullanıcı adım bxdyym dir.
    Ben bu siteyi çok geç farkettim. İngilizcemin yeterli olmaması yüzünden olayları kolayca çözemiyorum. Rented referral ile ayrıntılı bilgiye ihtiyacım var. Videolar var analayamıyorum. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Semih :)
      Rented Referral neobux sitesinde 30 gün süre dahilinde kiraladığımız bot veya insan olduğu kesin olmayan bizim için reklam tıklayarak para kazandırır.Refleri süreleri dolunca sürelerini uzatmaz isek hesabımızdan giderler.Reflerin sürelerini 15 günden başlayarak 240 güne kadar indirimli uzatabiliyoruz;) Ben kendi hesabımda reflerimi 240 gün %30 indirimli olarak kullanıyorum.Ref kazancını alabilmeniz için her gün kendi reklamlarınıza tıklamak zorundasınız.Aksi taktirde ref kazancı hesabınıza işlemez ;) Refler konusunda ilk aklıma gelenler bunlar oldu ,sizin sormak istediğiniz tam olarak ne ise sorun lütfen :@
      İyi günler diliyorum :) Yorumunuzu geç gördüm kusura bakmayın :O

      Sil
    2. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ediyorum. Ben emekli olduğum için zamanım bol ve bu sitede uzun bir süredir sadece reklam izliyordum. Hemen hemen her gün bu sitede çalışıyorum. Sizi tanıdıktan ve verdiğiniz bilgiler ışığında daha farklı bakmaya başladım. Malum gelirimiz ancak kafi geliyor. Ek bir gelir olması gerekiyor. Bu yüzden buna önem veriyorum. Bu konuda çalışan bir çok site var ancak bu site biraz daha ciddi görünüyor. Daha öncede yazdığım gibi ingilizcem yeterli olmadığı için özellikle task görevlerinde fazla bir şey yapamıyorum. Mesela "Tell us what you think about this you tube video" task görevinde "click to start" ikonunu çalıştıramıyorum. Bu yüzden biriş yapamıyorum. Ne yapabilirim.

      Sil
    3. Rica ederim :) Neobux sitesi benim 2010 yılından bu yana kullandığım ve para kazandığım nadir siteler arasında,neobux 2008 yılından bu yana aktif olan ve ödemeleri anında yapan tek site diyebilirim.Farklı kullandığım ptc siteleri de var fakat neobux'un yeri farklı ;)Ptc sitelerinin kralı :Y "Tell Us What You Think About This Youtube Video" taskına gelince bu taskı yapabilmeniz için "Bookmarklet"eklentisini firefox tarayıcısına indirip firefox da windows 7 ile yapılabilirmuş.Taskı yapanlardan duyumum en fazla 2 tane yapılmasına izin veriyormuş.Bu yüzden değmeyeceğini düşündüğüm için taskı anlatma ve yapma gereği duymadım.Taskta videoları değerlendiriyorsunuz.
      Bol kazançlar dilerim $4

      Sil
    4. @Semih
      "Tell us What You Think About This Youtube Video" taskını resimli anlatmamı isteyen mailler aldım ve sonunda dayanamadım :) Taskın resimli anlatımını sabah bitirdim :T Tell us What You Think About This Youtube Video Yazımı Burayı Tıklayarak Okuyabilirsiniz Bol kazançlar dilerim $4

      Sil
    5. Verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkür ediyorum. Benim bir sorumda "rental ref" de üstte bir skla var. bu skalayı değiştirdikçe renkler değişiyor. Yeşil, sarı, kırmızı gibi.. Bunların hangisini tercih etmek daha avantajlı olur.

      Hiç aksatmadan hergün reklam izlemeleri ve taskları yapıyorum. Ancak biraz ağır yol alıyor. Bunu hızlandırmanın bir yolu var mı?

      Bu günlük aklıma gelen sorular bunlar. Takıldığım bir yer olursa size tekrar rica edeceğim.

      Selamlar

      Sil
    6. Merhaba Semih :)

      Rental Reflerin renklendirilmesi sizin refleri seçmenize/ayırmanıza yardımcı olmak için koyulmuş bir uygulama.Örnek vermem gerekirse standart ref kazancı ref maliyeti/30günx2 =>100 ref maliyeti 20$ ise 20$/30günx2 golden'e göre standart üyeler Standartlar ref gelirinin %50 sini aldığı için 2 ile çarparak gereken ref tıkı sayısını yani AVG sini bulmuş oluyoruz.20$/30x2=1.33 avg üzeri refler size kazandıran reflerdir.İşte burada siz bu refleri ayrımak için istediğiniz kendinizin belirlediği bir rengi onlara verebilirsiniz.Ay sonu geldiğinde size kazandıran reflerin süresini 240 güne kadar uzatabilir,kazandırmayan refleri kendi haline bıraktığınızda otomatik olarak hesabınızdan gider.Giderkende her ref için hesabınızdan ,Standartlardan 0,02$ Goldenlardan 0,04$ düşer.Standartlarda 14 gün çalışmayan ref ücretsiz olarak neobux tarafından değiştirilir.Birde reflerin yanında kilit vardır bu kilit ise size kazandıran bir refi kilitlemeye yarar çünkü 14 gün sonra çalışmayan refler otomatik değişir,değişmesini istemediğimiz refler için kilit kapalı yapabiliyoruz.

      Neobux da tasklarla çok iyi gelir elde edebiliniyor tabii zamanı olanlar için ;) Neobux da standart olarak çok büyük kazançlar sağlanması zor.Standart dönemi reflerin takibi ,direkt ref edinme gibi bir süreçtir.Bu süreçte neobux ref linkinizin başka ptc sitelerinde reklamını vererek,forumlarda paylaşarak,facebook ,twitter hesaplarınızda paylaşarak çoğaltmaya çalışmak lazım ;) Kendim birden çok ptc sitesi ile ilgileniyorum bu yüzden reklam vermek için kendime sayfa yaptım ve bu sayfanın bir çok ptc sitesinde reklamını döndürerek direk reflerimi çoğaltabiliyorum hemde birden çok ptc sitesi için
      Örnek sayfam/bloğum:
      Reklam Verdiğim Blog Eğer sizde birden çok ptc sitesi ile ilgileniyorsanız böyle bir blog oluşturup reklam vererek direkt reflerinizi çoğaltabilirsiniz.Daha sonra ekonomik bütçenize bağlı olarak golden ve ultimate üyeliklere geçmeniz x2 kazanmanızı sağlar.
      Şimdilik aklıma gelenler bunlar ;)
      Bol kazançlar dilerim $4 Bol şanslar :A

      Sil
    7. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Son derece faydalı oldu. Sayenizde daha efektif işler yapmaya başladım. Hele video ve soru taskları mükemmel şekilde çalışıyor. Şu anda ekenomik olarak zor bir dönem geçirdiğim için golden yapma fırsatım olmadı. Ancak ileriki günlerde yapmaya çalışacağım. Mümkün olduğunca ref sayılarını arttırmak istiyorum.

      Ayrıca sizin çaslışyığınız ve verim aldığınız site isimleri varmı? Varsa siszin adresinizle gönderirseniz, onlara da bakabilirim.

      Ben şu anda yeni bir sitede çalışmaya başladım. Güzel gidiyor. 100 $ olduğunda para göndereceğini ancak 50 $ lık hesap yükseltmemi istiyor. Sitenin PTCbank.com Bu konuda bilginiz var mı? Bu şekilde 50 $ göndermek ne kadar dğru olur.

      Sizede bol kazançlı günler diliyorum.

      Sil
    8. Merhaba :)
      Üzgünüm ama ptcbank.net ise scam bir site yani ödeme yapmıyor :(
      Kesinlikle bu tip sitelere yatırım yapmayın...
      İlgilendiğim birden çok site var ,yukarıdan iletişim böülmünden iletişime geçebilirseniz veya mail adresinizi yazabilirseniz yardımcı olmak isterim ..
      İyi günler dilerim :)

      Sil
    9. Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim. Uyarınız çpk yerinde.

      email: sbmentes@gmail.com

      Sil

neobux.com

Neobux Türkçe Kullanımı

Neobux Taktikleri

Neobux Taktik

DMCA

dmca
Copyright © Tüm Hakları Saklıdır!