Neobux Reklam Tıklama Resimli Anlatım

8 Kasım 2013 Cuma
neobux para kazanma
Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere neobux reklam tıklama resimli anlatım ile anlatmaya çalışayım. :)
Neobux reklamlarına tıklamayı anlatmadan önce bilmeniz geren kiralık refferals ve direkt refferals kazancını almak için Standard (ücretsiz üyeler) her gün sabit 4 reklam ( Fixed Advertisements turuncu renkli) tıklamak zorunda.Golden üyeler ise her gün sabit 9 reklam ( Fixed Advertisements turuncu renkli) tıklamak zorunda.Neobux.com'un referrals kazancı için koyduğu şartlardan biridir.
Neobux sitesinde hangi üyelik çeşiti hangi reklamdan ne kadar para kazanır gösteren tablo:
(Her biri 1 reklam tıklama için geçerlidir)

neobux üyelik çeşitleri
Neobux üyelik çeşitleri ve reklam kazançları
Neobux Reklam Tıklama Resimli Anlatım
Öncelikle neobux hesabınıza giriş yapıyorsunuz ardından View Advertisements yazan yere tıklıyorsunuz!
Aşağıdaki resimli anlatımda olduğu gibi
neobux reklam tıklama 1
Neobux View Advertisements 
2.Adım olarak:
Fixed Advertisements turuncu renkli reklamların  tıklamaya başlamanızı öneririm.
Sarı yıldıza tıklıyoruz açılan gri yerden kırmızı yuvarlak noktaya tıklıyoruz!Aşağıdaki ekran görüntüsünde olduğu gibi..
neobux reklam tıklamak
Neobux reklam tıklama sarı yıldız ve kırmızı nokta
3.Adım olarak:
Açılan reklam sayfasının en altında bulunan sarı barın dolmasını bekliyoruz.Resimli anlatım
neobux sarı bar
Neobux sarı barın dolmasını bekle
4.Adım olarak:
Neobux sitesinde tıkladığımız her bir reklamın hesabımıza işlenmiş olduğunu kontrol etmek.Resimli anlatım
neobux close
Neobux  close/reklam kapatma
Close tuşuna tıklayarak diğer reklamlarımızı da sırasıyla tıklayıp neobux sitesinden reklam tıklayarak para kazanmış oluruz..
Bloğumda anlattığım, neobux Türkçe resimli anlatım yazılarımın ve tasks resimli anlatım yazılarımın anında otomatik olarak mailinize gelmesini isterseniz E-Posta Aboneliği ile neobuxhocam yazılarıma abone olabilirsiniz.E-Posta Aboneliği için tıklayınız!
(Mailinize gelen aktivasyon mailine gereksiz/spam postalarınıza bakmayı ve aktifleştirmeyi unutmayın.Mailinize sadece neobuxhocam da yayınladığım yazılar otomatik olarak anında 1 kere gelir)
Task anlatımlarımdan ve diğer neobux resimli antımlardan haberdar olmak için sağ menüde bulunan
Bloğumu Takip Et bölümünden google hesabınızla takip edebilir,neobux hocam facebook sayfamı beğenebilir,neobux hocam google sayfama katılabilir,neobux hocam twitter hesabımı takip edebilirsiniz.
Herkese kolay gelsin arkadaşlar :) Bol şanslar :A Bol kazançlar dilerim $4

Aklınız mı karıştı?
Bloğuma yorum yazmaya ve soru sormaya lütfen çekinmeyin,yorum yazarken google hesaplarınızı kullanabilirsiniz veya AD/URL seçerek neobux kullanıcı adınızı yazarak yorum yaparsanız sevinirim böylece kime cevap verdiğimi daha net takip edebilirim....
Yorum ve cevapları takip etmek, haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir'seçmeyi unutmayınız!

:(

:)

;)

:D

:P

:A

:S

$4

:@

:O

:L

:E


:G

:B

:T

:C

:K

:V

:X

:Z

:U

:Y

:N
Kapat [x]




"Neobux Reklam Tıklama Resimli Anlatım" için 6 Yorum Yaz-Oku:

  1. Hocam Neobux'ta bir yıllık golden aldığımızda sadece "reklam tıklayarak" her ay ne kadar kazanabiliriz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Murat
      Neobux da sadece reklam tıklayarak golden aldığınızda bir şey kazanamazsınız,belki yıl sonu hiç reklam kaçırmazsanız golden'e ödediğiniz masrafı kurtarabilirsiniz ;)

      Sadece reklam tıklayacak olanlara ben golden olmalarını tavsiye etmiyorum,ama task yaparım direk ref edinirim diyorsanız neobux da golden olarak kazanmamanız için bir sebeb yok.

      Sil
  2. Hocam golden üye olup task yaptığımızda tasklardan aldığımız ücret ; standart üyenin aldığından fazla mı oluyor... Oluyorsa ne kadar artıyor alınan ücret...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Murat :)

      Neobux ta golden üyelik ve standart üyelik arasındaki task kazancı farkları ;

      * Eğer neobux da Standard ( ücresiz üye ) iseniz her 1 $ task için neobux tarafından % 12 bonus para kazanırsınız.Yani her 1 $ task kazancı için 0.12 $ mini jobs (Bonuses)bölümüne işlenir.Aynı zamanda neobux kazancınıza da anında geçer.
      * Eger neobux da Golden ( Ücretli ) üye iseniz her 1 $ task kazancı için % 24 bonus para kazanırsınız.Örneğin her 1 $ task kazancı için 0.24 $ mini jobs (Bonuses) bölümüne işlenir.Aynı zamanda neobux kazancınıza da anında işler..

      Detaylı anlatımıma burayı tıklayarak bakabilirsiniz.

      Tam kesin olmamakla birlikte golden üyelere daha farklı taskların geldiği söylentileri de var ;)

      Sil
  3. Hocam ben golden hesaba geçersem reklam başına aldığım para artıcak mı? Artıcaksa ne kadar olucak ? Ve 25 reflik kadromla :D ayda 9$ Kazanıyorum golden olumca 18$ mı olucak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Oğuz
      Normalde golden olunca kazançlar x2 lakin reflerin standart zamanında olduğu gibi tıklaması garanti değil ;)

      Sil

neobux.com

Neobux Türkçe Kullanımı

Neobux Taktikleri

Neobux Taktik

DMCA

dmca
Copyright © Tüm Hakları Saklıdır!