Neobux'a Giriş Yapamıyorum Neden? Resimli Anlatım (secondary password )

7 Kasım 2013 Perşembe
neobux
Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere neobux.com sitesine nasıl giriş yapılır ve  sıkça yaşanan giriş sorununu resimli anlatım ile anlatacağım.
Neobux.com sitesine giriş yapma resimli anlatım(secondary password)Neobux sitesine giriş sorunu ve çözümü:
Neobux sitesine gitmek için burayı tıklayınız.
Karşınıza gelen ekranın sağ en  üst bölümünde  bulunan Login butonuna tıklayın!

neobux giriş sorunu
Neobux login olmak
Neobux.com sitesine giriş yapmanız için karşınıza giriş ekranınız gelecek burada sırasıyla;
Username:Neobux kullanıcı adınız!
Password:Neobux giriş şifreniz!
Secondary Password:Bu alan uygulamaya konulmuş olan secondary password güvenliğiniz için ikinci bir şifre kullanmanız için gerekli görülmüş.İlk girişte bu alan aktif değildir.Bu alanı boş bırakarak giriş yapıyoruz.
Resimli anlatım:
neobux login
Neobux giriş/login
Yukarıdaki işlemleri yaptıktan sonra neobux sitesine başarılı bir şekilde giriş yapmış olacaksınız :)
Bloğumda anlattığım, neobux Türkçe resimli anlatım yazılarımın ve tasks resimli anlatım yazılarımın anında otomatik olarak mailinize gelmesini isterseniz E-Posta Aboneliği ile neobuxhocam yazılarıma abone olabilirsiniz.E-Posta Aboneliği için tıklayınız!
(Mailinize gelen aktivasyon mailine gereksiz/spam postalarınıza bakmayı ve aktifleştirmeyi unutmayın.Mailinize sadece neobuxhocam da yayınladığım yazılar otomatik olarak anında 1 kere gelir)
Task anlatımlarımdan ve diğer neobux resimli antımlardan haberdar olmak için sağ menüde bulunan
Bloğumu Takip Et bölümünden google hesabınızla takip edebilir,neobux hocam facebook sayfamı beğenebilir,neobux hocam google sayfama katılabilir,neobux hocam twitter hesabımı takip edebilirsiniz.
Herkese kolay gelsin arkadaşlar :) Bol şanslar :A Bol kazançlar dilerim $4

Aklınız mı karıştı?
Bloğuma yorum yazmaya ve soru sormaya lütfen çekinmeyin,yorum yazarken google hesaplarınızı kullanabilirsiniz veya AD/URL seçerek neobux kullanıcı adınızı yazarak yorum yaparsanız sevinirim böylece kime cevap verdiğimi daha net takip edebilirim....
Yorum ve cevapları takip etmek, haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir'seçmeyi unutmayınız!

:(

:)

;)

:D

:P

:A

:S

$4

:@

:O

:L

:E


:G

:B

:T

:C

:K

:V

:X

:Z

:U

:Y

:N
Kapat [x]




"Neobux'a Giriş Yapamıyorum Neden? Resimli Anlatım (secondary password )" için 0 Yorum Yaz-Oku:

neobux.com

Neobux Türkçe Kullanımı

Neobux Taktikleri

Neobux Taktik

DMCA

dmca
Copyright © Tüm Hakları Saklıdır!