Neobux Resimli Task Anlatımı - Help us validate Authors and Articles

22 Aralık 2013 Pazar
task resimli anlatım
Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere neobux para kazanma sitesinde Offers => Minijobs bölümünde bulunan"Help us validate Authors and Articles" task ın yapılışını resimli olarak anlatmaya çalışacağım... Task ın yapılışı oldukça kolay ve sürekli neobux da çıkan tasks.
"Help us validate Authors and Articles" Task ın Resimli Anlatımı
1.Adım
Neobux hesabınıza kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra,sağ üst bölümde bulunan Offers yazan yerin altında açılan pencereden minijobs seçeneğine tıklayarak task ın olduğu bölüme geliyoruz.

Help us validate Authors and Articles
Help us validate Authors and Articles yazan mavi renkli linke tıklıyoruz!
2.Adım
Task ın bizden istediği ,vermiş olduğu  linke tıklayıp açtığımız site veya blogta makale var mı ? yok mu?
task-anlatimi-help-us-validate-authors-and-articles
"Click Here" yazan linke tıkladığımız da açılan site veya blogta makale var ise "Yes " şıkkına tik atıyoruz.
3.Adım
Altında tekrar bir pencere açılıyor.Burada yazarın adını veriyor ve yazarın isminin doğru olup olmadığını soruyor.
neobux mini jobs

4.Adım
"Click Here" yazan linke tıkladığımız da açılan site veya blogta makale yok ise "No " şıkkına tik atıyoruz.Ve diğer task-görevleri sırasıyla yapmaya devam ediyoruz.
neobux mini jobs anlatimi
Bu task her bir sayfa yaptığınızda görevin başında yazan ücreti  neobux hesabınıza anında işler..
Bloğumda anlattığım, neobux Türkçe resimli anlatım yazılarımın ve tasks resimli anlatım yazılarımın anında otomatik olarak mailinize gelmesini isterseniz E-Posta Aboneliği ile neobuxhocam yazılarıma abone olabilirsiniz.E-Posta Aboneliği için tıklayınız!
(Mailinize gelen aktivasyon mailine gereksiz/spam postalarınıza bakmayı ve aktifleştirmeyi unutmayın.Mailinize sadece neobuxhocam da yayınladığım yazılar otomatik olarak anında 1 kere gelir)
Task anlatımlarımdan ve diğer neobux resimli antımlardan haberdar olmak için sağ menüde bulunan
Bloğumu Takip Et bölümünden google hesabınızla takip edebilir,neobux hocam facebook sayfamı beğenebilir,neobux hocam google sayfama katılabilir,neobux hocam twitter hesabımı takip edebilirsiniz.
Herkese kolay gelsin arkadaşlar :) Bol şanslar :A Bol kazançlar dilerim $4

Aklınız mı karıştı?
Bloğuma yorum yazmaya ve soru sormaya lütfen çekinmeyin,yorum yazarken google hesaplarınızı kullanabilirsiniz veya AD/URL seçerek neobux kullanıcı adınızı yazarak yorum yaparsanız sevinirim böylece kime cevap verdiğimi daha net takip edebilirim....
Yorum ve cevapları takip etmek, haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir'seçmeyi unutmayınız!

:(

:)

;)

:D

:P

:A

:S

$4

:@

:O

:L

:E


:G

:B

:T

:C

:K

:V

:X

:Z

:U

:Y

:N
Kapat [x]




"Neobux Resimli Task Anlatımı - Help us validate Authors and Articles" için 5 Yorum Yaz-Oku:

  1. Hafta sonu Neobux'ta 0,89'luk görevi %75'le yaptım, kabul etmedi. Clixsense'de 0.01'lik görevden %97'yle 27 tane yaptım. Zamanım olsaydı daha da yapardım. Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim :) Neobux ta bazı görevlerde başarı yüzdesi farklı oluyor ;) bir göreve %75 ile alırken başka bir göreve %80 ile almayabiliyor ;) Reklam verenler ile ilgili bir durum ;) Bol kazançlar dilerim $

      Yorum yazarken neobux kullanıcı adınız veya başka bir ad kullanırsanız sevinirim :)

      Sil
    2. ben yapamadım hep hata veriyor

      Sil
    3. takası beceremiyorum hep hata veriyor öregin kilima firması var hangi sınıfa dahil oldugunu bulamıyorum

      Sil
    4. @Ramazan
      Şuan neobux sitesinde bu anlatmış olduğum task yok :@
      Farklı bir task yapmaya çalışıyorsunuz sanırım :S

      Sil

neobux.com

Neobux Türkçe Kullanımı

Neobux Taktikleri

Neobux Taktik

DMCA

dmca
Copyright © Tüm Hakları Saklıdır!