Crowdflower-Neobux Tasks Resimli Anlatım-Tell us What You Think About This Youtube Video

28 Ocak 2014 Salı
neobux,probux,clixsense tasks anlatımı
Crowdflower dan gelen ve neobux sitesinde Offers-Minijobs bölümünde bulunan "Tell us what you think about this youtube video" tasks ın resimli anlatımı.Ptc siteleri ile yakından ilgilenler bu taskı clixsense ptc sitesinde de yaparak para kazanabilir.Task ın mantığı Bookmarklet aracılığı ile bing.com arama motorunda youtube videolarını arayıp,bulduğumuz ve izlediğimiz youtube video ile ilgili değerlendirmemizi yaptırmak.
"Tell us what you think about this youtube video" taskını çoğu kişi yapmaya çalıştı fakat eksik kalan veya yanlış yapılan adımlar dolayısıyla Türkiye den taskı yapan çok az kişi oldu.Her kafadan bir ses çıkıyordu windows 7 ile firefox da yapılıyor  v.s bilgiler.Bunlar eksik bilgilerden kaynaklanıyormuş.Açıkcası bu bilgileri okudukça taskı yapma isteğim olmamıştı.Fakat çeşitli yollar ile bana ulaşan çoğu kişi bu görevi resimli olarak anlatmamı rica etmesi ile taskı yapmaya ve resimli olarak anlatmaya karar verdim. Neobux Hocam ile bu taskı yapamayan kalmıyacak,taskı anlatayım para kazanmaya başlayın :)

Crowdflower-Neobux-Probux-Clixsense"Tell us What You Think About This Youtube Video "Tasks ın Resimli Anlatımı
Öncelikle neobux hesabımıza kullanıcı adımız ve şifremiz ile giriş yaptıktan sonra Offers=>Minijobs bölümünden "Tell us what you think about this youtube video" taskına gelip mavi renkli linke tıklayıp görevin bulunduğu sayfaya geliyoruz.
probux-clixsense tasks
1.Adım
Google Chrome de  en üst bölümde bir barımız var Uygulamalar ile başlayan
probux-clixsense-tasks Google Chrome sayfanızda yukarıda gösterdiğim barınız var ise direk taskın bulunduğu sayfadaki Bookmarklet butonunu sürükleyerek uygulamalar yazan yerin sağına bırakın.
Eğer google chrome üst  barınız yok ise ;
Taskta bulunan "Bookmarklet" butonuna kadar sayfayı kaydırıyoruz.Ardından Ctrl+Shift+B bu tuşlara klavyemizde aynı anda basıyoruz.
Bu işlemi yaptığımızda yukarıda kırmızı ok ile gösterdiğim uygulamaların yanında bir boşluk açıyor.
2.Adım
Google Chrome barımıza "Bookmarklet"eklentisini açmış olduğumuz tasks sayfamızdan uygulamalar bölümünün yanına mause ile sürükleyip bırakıyoruz.
task anlatımı
3.Adım
"Click this to start" yazan turuncu butona tıklıyoruz. Ardından Bing.com yazan mavi renkli butona tıklıyoruz.
neobux task anlatımı
4.Adım
Yukarıdaki anlatımımda mavi renkli bing.com butonuna tıkladığınız için yeni sayfanızda aramanız aşağıdaki gibi görünecektir.
minijobs anlatımı
Otomatik olarak bize youtube video linkini arattı fakat bing arama sonuçlarında arattığı video link yok
5.Adım
Taskta verilen video ismini kopyalayın
neobux para kazanma
"NJOY Presents - Return the Favor: Friends Don't Let Friends Smoke - Youtube" yazan yeri kopyalayıp,bing.com daki video urls ni silip "NJOY Presents - Return the Favor: Friends Don't Let Friends Smoke - Youtube" yazısını yapıştırıp youtube videosunu aratıyoruz.
neobux-offers-minijobs-task
Bing.com da videoyu ismi ile arattığımızda çıkan ilk sonuç linkine tıklıyoruz.
6.Adım
Linke tıkladığınızda direk video oynamaya başladı.Sonra google chrome barımıza daha önce eklemiş olduğumuz "Bookmarklet" sadece 1 kez tıklayın.
neobux
"Bookmarklet" butonuna tıkladığınızda yotube videonun hemen sağında geri sayım sayacı belirmiş olacaktır.Bu sayaç sıfılananıncaya kadar bekliyoruz.
neobux.com
7.Adım
"Step Verified" yazan pencere ekranınızda belirlenince "Ok" tıklayarak videoyu izlediğinizi onaylamış olacaksınız.
neobux.com
8.Adım
Neobux tasks sayfanızda bulunan test sorularını kendinize göre doldurun.
neobux.com
9.Adım
"Checkbox for Verification" yazan yere tik atıp mavi renkli "Submit&Continue"butonuna tıklıyıp görevi tamamlamış oluyoruz.
neobux
Bu tasks bir yotube video değerlendirme karşılığı 8 cents para kazandırıyor.
neobux task
Bloğumda anlattığım, neobux Türkçe resimli anlatım yazılarımın ve tasks resimli anlatım yazılarımın anında otomatik olarak mailinize gelmesini isterseniz E-Posta Aboneliği ile neobuxhocam yazılarıma abone olabilirsiniz.E-Posta Aboneliği için tıklayınız!
(Mailinize gelen aktivasyon mailine gereksiz/spam postalarınıza bakmayı ve aktifleştirmeyi unutmayın.Mailinize sadece neobuxhocam da yayınladığım yazılar otomatik olarak anında 1 kere gelir)
Task anlatımlarımdan ve diğer neobux resimli antımlardan haberdar olmak için sağ menüde bulunan
Bloğumu Takip Et bölümünden google hesabınızla takip edebilir,neobux hocam facebook sayfamı beğenebilir,neobux hocam google sayfama katılabilir,neobux hocam twitter hesabımı takip edebilirsiniz.
Herkese kolay gelsin arkadaşlar :) Bol şanslar :A Bol kazançlar dilerim $4

Aklınız mı karıştı?
Bloğuma yorum yazmaya ve soru sormaya lütfen çekinmeyin,yorum yazarken google hesaplarınızı kullanabilirsiniz veya AD/URL seçerek neobux kullanıcı adınızı yazarak yorum yaparsanız sevinirim böylece kime cevap verdiğimi daha net takip edebilirim....
Yorum ve cevapları takip etmek, haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir'seçmeyi unutmayınız!

:(

:)

;)

:D

:P

:A

:S

$4

:@

:O

:L

:E


:G

:B

:T

:C

:K

:V

:X

:Z

:U

:Y

:N
Kapat [x]




"Crowdflower-Neobux Tasks Resimli Anlatım-Tell us What You Think About This Youtube Video" için 14 Yorum Yaz-Oku:

  1. Yingyang hocam süpersiniz,sayenizde yaptım taskı:) çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Faydam dokunduysa ne mutlu bana :) Tebrik ederim Cihan80 :V
      Neobux la bol kazançlar dilerim $4

      Sil
  2. Hocam ben "bookmarklet" bing'e mi yapıştıracağız; ben becermedim... Uğraşıp duruyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Murat Gedik
      Bookmarklet 'i google chrome da yer işaretleri çubuğuna yani uygulamalr ile başlayan üst bara sürüklüyorsunuz. 2.Adım anlatımımı dikkatlice okuyun ;)

      Sil
  3. BİNG.COM U FİLAN MI indireceğiz "google crome" a ... Vallahi ben becermedim hocam ...Yardımcı olursanız sevinirim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bing.com 'u indirmenize gerek yok ;) "Click this to start" yazan turuncu butona tıklıyoruz. Ardından Bing.com yazan mavi renkli butona tıkladığınızda zaten o aramayı otomatik olarak bing.com da yapıyor.

      Sil
  4. Error

    To complete this task you must search the term using the search engine specified in the task, click the proper link from the search results, then click the bookmark .....

    "Bookmarklet "in olduğu sayfayı tıkladığım da yukarıdaki yazı çıkıyor.... Gerçi ben video'yu bookmarklet yazan sayfadan tıklamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Videoyu açtığınız zaman hemen barda bulunan bookmarklet yazan yere 1 kez tıkladığınızda geri sayım sayacı çıkıyor :@ Bence siz anlatımımı baştan sona bir güzel okuyun ,resimli anlatımlara bakın ondan sonra taskı açın ,çünkü taskta sıralamaları bile yanlış yapsanız task çalışmaz ;) -

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Kusura bakma Murat yorumlara şimdi bakma fırsatım oldu :O Malum 15 tatil çocukları gezdiriyorum :D Saat sabahın 5 'i ben yorumları cevaplıyorum,bir yandan da reklam tıklıyorum:A

      Sil
  6. error hatası veriyor hocam bu bookmarklet e tıkladığımda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Ulaş
      Taskın bulunduğu sayfada bookmarklet tıkladığınızda error verir,bookmarklet yazan butonu mause ile sürükleyip google chorome da uygulamalar ile başlayan yer imleri (barın)üzerine sürükleyip bıraktıktan sonra video sayfasını açınca barda bulunan yerden tıklamanız gerekiyor ;)

      Sil
  7. hocam sizin clickten sonra tıkladığınız bing.com yerine bende google.com çıkıyor nasıl çözülebilir taskı yapamıyorum bu yüzden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ersel :)

      Yeni gelen tasklarda bing.com yerine google.com yazan yere tıklıyorsunuz ve otomatik olarak google.com da videoyu aratıyor ;) Dün gece yeni taskı video anlatım ile anlattım.Neobux Video Tasks Anlatımı -Tell us What You Think About This Youtube Video Anlatım İçin Burayı Tıklayınız! Bol kazançlar dilerim $4

      Sil

neobux.com

Neobux Türkçe Kullanımı

Neobux Taktikleri

Neobux Taktik

DMCA

dmca
Copyright © Tüm Hakları Saklıdır!